Jan Nowicki pomaga wprowadzić na rynek T-Mobile
03.06.2011, 08:10

Aktor Jan Nowicki swoim wizerunkiem pomaga marce T-Mobile (PTC) w wejściu na polski rynek.
Wizerunek Nowickiego wykorzystywany jest w reklamie po raz pierwszy. Jak przekonuje Paweł Szarkowski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile, firmie zależało na ambasadorze, który do tej pory nie pojawiał się w kampaniach reklamowych. Spot z udziałem aktora nawiązywać będzie do hasła promującego T-Mobile w Polsce: ”Chwile, które łączą”, a jego celem będzie budowanie świadomości marki i promocja wizerunku T-Mobile oraz przypomnienie o trwającym właśnie rebrandingu Ery. To kolejna odsłona akcji rebrandingu Ery na T-Mobile przeprowadzanej przez Polską Telefonię Cyfrową. W pierwszej części dziękowano konsumentom za wspólnie spędzony czas, w drugiej T-Mobile przedstawiał się i zapraszał do globalnej sieci. Spoty z udziałem Nowickiego będą emitowane od niedzieli w głównych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Za kreację i realizację akcji odpowiada G7 i Saatchi & Saatchi. Planowanie i zakup mediów powierzono Starcomowi.(DOK, 03.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
