Teresa Biernacka i Jacek Trujnara w agencji Brasil
Teresa Biernacka, była regionalna szefowa kreacji Leo Burnett, przeszła do agencji Brasil - jest tam senior art copywriterem. Natomiast nowe stanowisko new business directora pionu interactive objął Jacek Trujnara.
Biernacka odpowiada za kreację dla kluczowych klientów agencji Brasil. Wcześniej była regionalnym szefem kreacji Leo Burnett i odpowiadała za obsługę marek z kategorii środków czystości koncernu Procter & Gamble (w regionie Europy Środkowo-Wschodniej). Biernacka pracowała także jako dyrektor kreatywna McCann Erickson i Adwertajzing. Jest laureatką wielu polskich i międzynarodowych festiwali reklamowych. W pionie interacitve agencji Brasil utworzono stanowisko new business directora, który ma odpowiadać za pozyskiwanie klientów zainteresowanych działaniami w sieci. Powierzono je Jackowi Trujnarze - do tej pory pracował on po stronie klienta. Ostatnio był dyrektorem marketingu i PR w NaviExpert, a wcześniej dyrektorem marketingu w Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne i senior communications managerem w Netii SA.(DOK, 02.06.2011)