Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 30, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 16.05.2011 - 22.05.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,56%
2 TVN 16,16%
3 Polsat 15,80%
4 TVP2 13,80%
5 TVP INFO 4,08%
6 TVN24 2,82%
7 TV4 2,34%
8 PULS 1,74%
9 TVN7 1,68%
10 Polsat2 1,25%
11 Disney Channel 0,92%
12 Disney XD 0,85%
13 Cartoon Network 0,74%
14 AXN 0,74%
15 Polsat News 0,73%
16 TVPolonia 0,65%
17 Polsat Sport 0,64%
18 VIVA Polska 0,57%
19 MiniMini 0,53%
20 Discovery 0,53%
  Inne 15,87%


 












Najchętniej oglądane programy
 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 17.05.2011 20:47:32 7 550 21,12%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ - TVP1 22.05.2011 20:23:00 5 453 15,26%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 17.05.2011 20:11:33 4 730 13,23%
4 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 16.05.2011 21:42:05 4 436 12,41%
5 X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ - TVN 22.05.2011 20:01:49 4 221 11,81%
6 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 20.05.2011 20:08:38 4 143 11,59%
7 PROGNOZA POGODY TVP1 22.05.2011 20:07:01 4 098 11,46%
8 FAKTY TVN 16.05.2011 19:00:04 4 075 11,40%
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 19.05.2011 20:28:22 4 040 11,30%
10 WIADOMOŚCI TVP1 16.05.2011 19:30:07 3 856 10,79%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(30.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.