"Gazeta Regionalna" i "Temi" zwiększają sprzedaż
23.05.2011, 08:01

"Gazeta Regionalna" i "Temi" to dwa spośród dziesięciu tygodników lokalnych o najwyższej sprzedaży, które poprawiły wyniki w pierwszym kwartale tego roku.
"Gazeta Regionalna" (MKM) to lider tygodników lokalnych, których sprzedaż jest monitorowana przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Jej średnie rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym kwartale br. wyniosło 28 302 egz. (wzrost o 2,3 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r.). Na drugim miejscu jest "Tygodnik Siedlecki - Magazyn" (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) – 26 673 egz. (spadek o 4,1 proc.), a na trzecim "Tygodnik Zamojski" (Wydawnictwo Zamojskie) – 26 443 egz. (spadek o 6,1 proc.). W pierwszej dziesiątce tygodników sprzedaż w pierwszym kwartale br. poprawił także "Temi Galicyjski Tygodnik Informacyjny" (Świt) - o 0,2 proc., do 17 652 egz. W samym marcu br. największą sprzedaż odnotowały tygodniki: "Gazeta Regionalna" - 28 303 egz., "Tygodnik Siedlecki" - 26 490 egz., "Tygodnik Zamojski" – 26 123 egz., "Tygodnik Ostrołęcki" (Media Regionalne) – 22 917 egz., "Słowo Podlasia" (Grupa Wydawnicza Słowo) – 20 505 egz.(SK, 23.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
