Mann i Materna będą występować w reklamach Kredyt Banku
20.05.2011, 08:42

Wojciech Mann i Krzysztof Materna rozpoczną współpracę z Kredyt Bankiem od udziału w reklamach Ekstrakonta Plus.
Współpraca duetu znanego m.in. z programów telewizyjnych "MdM”, "Za chwilę dalszy ciąg programu” czy "Bardzo ostry dyżur”, potrwa co najmniej do 2012 roku. Zatrudniając Manna i Maternę, bank chce, aby jego marka stała się bardziej wyrazista. - Dziś twórczość obu panów porównywana jest z twórczością Monty Pythona, a ich programy osiągnęły status kultowych i biją rekordy popularności w Internecie. Ten swoisty renesans jest szansą dla zapewnienia wyróżnialności Kredyt Banku – mówi Tomasz Molenda, dyrektor departamentu marketingu Kredyt Banku. Kampania reklamowa konta osobistego Ekstrakonto Plus wystartuje w najbliższą niedzielę. Spoty będą emitowane do 30 czerwca br. w TVN, TVN 24, TVP, Polsacie oraz w pakietach Discovery i AtMedia. Działania będą też prowadzone w prasie, Internecie oraz na platformach Vod.onet.pl i Ipla.pl. Za kreacje odpowiada agencja reklamowa Just, za przygotowanie strategii i obsługę w serwisach social media Face Addicted, a za kreację w Internecie - współpracująca z Just agencja Face to Face. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Nowe hasło banku - "Finanse z zasadami” - przygotowała agencja G7.(KSZ, 20.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
