Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 20, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 09.05.2011 - 15.05.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,96%
2 TVN 16,26%
3 Polsat 14,58%
4 TVP2 13,56%
5 TVP INFO 4,22%
6 TVN24 2,94%
7 TV4 2,36%
8 PULS 1,57%
9 TVN7 1,57%
10 Polsat2 1,30%
11 Disney Channel 1,15%
12 Disney XD 0,84%
13 AXN 0,76%
14 Polsat News 0,75%
15 Cartoon Network 0,72%
16 Discovery 0,68%
17 VIVA Polska 0,65%
18 TVPolonia 0,61%
19 Nickelodeon 0,58%
20 MiniMini 0,56%
  Inne 16,38%










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 10.05.2011 20:48:36 7 100 19,86%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 15.05.2011 20:24:26 6 646 18,59%
3 PROGNOZA POGODY TVP1 15.05.2011 20:07:15 5 198 14,54%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 12.05.2011 20:30:34 4 857 13,59%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 15.05.2011 19:55:01 4 615 12,91%
6 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 13.05.2011 20:07:32 4 577 12,81%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 9.05.2011 20:12:47 4 369 12,22%
8 X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 15.05.2011 20:00:09 4 309 12,06%
9 RANCZO /KULISY/ TVP1 15.05.2011 20:14:54 4 111 11,50%
10 TELEEXPRESS TVP1 15.05.2011 17:00:05 4 093 11,45%


Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(20.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.