Kino Polska: przychody i zysk rosną, maleją wpływy z reklam
16.05.2011, 08:12
Kino Polska TV SA zanotowała w pierwszym kwartale br. wzrost przychodów i zysku netto. Dziś spółka uruchamia kanał Kino Polska Muzyka.
Przychody Kino Polska TV wzrosły do 19,68 mln zł i są o 79,8 proc. wyższe niż w pierwszym kwartale ub.r. Spółka zanotowała jednak 12,85-proc. spadek wpływów ze sprzedaży reklam - do 1,88 mln zł. Zysk netto wyniósł 2,39 mln zł i był o 8,45 proc. wyższy niż rok wcześniej. Kino Polska TV SA produkuje program kanału Kino Polska i stacji nadających pod marką Filmbox, a od dziś także filmowo-muzycznego Kino Polska Muzyka. W ramówce znajdują się m.in. nowe i stare teledyski, koncerty, filmy biograficzne o muzykach oraz ułożone według muzycznego klucza cykle filmowe. Kino Polska Muzyka oferować mają sieci kablowe. Włączy go m.in. Multimedia Polska. Kino Polska TV SA od 12 kwietnia br. notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.(KOZ, 16.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










