Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 02.05.2011 - 08.05.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 18,12%
2 TVN 15,17%
3 Polsat 14,58%
4 TVP2 14,16%
5 TVP INFO 4,05%
6 TVN24 3,00%
7 TV4 2,32%
8 TVN7 1,74%
9 PULS 1,70%
10 Polsat2 1,27%
11 Disney Channel 0,94%
12 Disney XD 0,83%
13 Polsat News 0,82%
14 AXN 0,76%
15 Cartoon Network 0,75%
16 Nickelodeon 0,66%
17 TVPolonia 0,66%
18 VIVA Polska 0,63%
19 Discovery 0,62%
20 TVN Turbo 0,53%
  Inne 16,69%







Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2.05.2011 20:45:40 6 650 18,61%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 8.05.2011 20:23:13 6 254 17,50%
3 TELEEXPRESS TVP1 3.05.2011 17:00:07 5 610 15,70%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 5.05.2011 20:29:05 5 067 14,18%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 3.05.2011 20:14:46 4 775 13,36%
6 FAKTY TVN 3.05.2011 19:00:02 4 763 13,33%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 5.05.2011 19:59:40 4 687 13,11%
8 RANCZO WILKOWYJE /FILM KOM.OBYCZ.POL./ TVP1 3.05.2011 20:24:25 4 680 13,09%
9 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 6.05.2011 20:06:57 4 535 12,69%
10 WIADOMOŚCI TVP1 4.05.2011 19:30:04 4 482 12,54%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(13.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.