Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 25.04.2011 - 01.05.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 20,59%
2 TVN 15,53%
3 Polsat 13,77%
4 TVP2 13,36%
5 TVP INFO 4,47%
6 TVN24 3,01%
7 TV4 2,17%
8 TVN7 1,62%
9 PULS 1,52%
10 Polsat2 1,17%
11 Disney Channel 0,93%
12 TVPolonia 0,92%
13 Polsat News 0,85%
14 Disney XD 0,71%
15 AXN 0,70%
16 Cartoon Network 0,66%
17 Eurosport 0,57%
18 Discovery 0,54%
19 Nickelodeon 0,54%
20 VIVA Polska 0,53%
  Inne 15,84%


 






Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 26.04.2011 20:46:34 7 456 20,86%
2 JESTEM Z WAMI BEATYFIKACJA JANA PAWŁA II TVP1 1.05.2011 09:55:16 6 611 18,50%
3 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 1.05.2011 20:29:49 6 100 17,07%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 28.04.2011 20:28:32 4 862 13,60%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 25.04.2011 19:54:36 4 814 13,47%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 26.04.2011 20:10:51 4 588 12,84%
7 WIADOMOŚCI TVP1 1.05.2011 19:30:07 4 398 12,31%
8 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 29.04.2011 20:08:08 4 348 12,16%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 26.04.2011 21:40:56 4 241 11,86%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 1.05.2011 20:12:18 4 107 11,49%


Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(13.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.