Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 12, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Machina" nie będzie już drukowana, przechodzi na e-wydanie

Majowy numer miesięcznika ”Machina” (Platforma Mediowa Point Group) to ostatnie wydanie drukowane tego pisma. Od czerwca ”Machina” będzie wychodzić jako tygodnik, ale jedynie w formie e-wydania.

Sam magazyn ”Machina” będzie od czerwca ukazywał się w wersji elektronicznej w każdy wtorek. Będzie go można subskrybować na e-mail lub pobrać na iPada. Koszt jednego wydania to 3 zł (ostatnie wydanie papierowe kosztuje 5 zł). Dostęp do pojedynczego artykułu ma kosztować 50 gr. – Z jednej strony ten kierunek można uznać za ryzykowny, z drugiej za raczej nieunikniony – mówi Piotr Metz, redaktor naczelny ”Machiny”. Jego zdaniem muzyka i jej słuchacze, zwłaszcza młodsi, już dawno przenieśli się do sieci, dlatego ”Machina” też musiała tam trafić. Metz stwierdza, że ”Machina” w formie miesięcznika miała problemy z aktualnością, natomiast w tygodniku będzie można zamieszczać więcej bieżących informacji. Redakcja planuje, że e-wydania będą miały od 30 do 40 stron (papierowa wersja - 100 stron). Metz zapewnia, że skład redakcji (pracuje w niej dziewięć osób) ani przeznaczony na nią budżet nie zmienią się. Właściciel pisma uruchamia jednocześnie serwis internetowy Machina.pl, w którym są dostępne informacje dotyczące rynku muzycznego, rankingi, kalendaria i recenzje. Za pośrednictwem serwisu można kupić płyty muzyczne, a w przyszłości będą w nim sprzedawane bilety na koncerty. Osoby, które zarejestrują się w serwisie do końca roku, otrzymają półroczną prenumeratę e-wydań oraz bezpłatny dostęp do elektronicznego archiwum ”Machiny”. Jak informuje Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager Point Group, w tym roku rozpowszechnianie ”Machiny” wynosiło 55-58 tys. egz. (tytuł nie jest monitorowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy). Nie chce jednak podać informacji o planach wydawnictwa dotyczących spodziewanej liczby ściągnięć elektronicznej wersji ”Machiny”.

(SK, 12.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.