Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 09, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizyjna kampania Leader Price

(fot. leaderprice.pl)

Do końca listopada potrwa kampania sieci supermarketów Leader Price (Grupa Casino).

Przygotowały ją agencja reklamowa DDB Warszawa i dom mediowy MPG Media Planning Group. Kampania "Udane zakupy dla całej rodziny" będzie prowadzona w TVP 1, TVP 2, TVN-ie, Polsacie. Ma zachęcić do zakupów w sieci Leader Price mieszkańców miast w wieku 20-50 lat.

(JW, 09.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.