Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Olga Bończyk twarzą krakowskiego Centrum Handlowego Krokus

”Moja recepta na udane zakupy? Liczy się komfort!” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania promocyjna Centrum Handlowego Krokus w Krakowie. Jej twarzą została aktorka Olga Bończyk.

Celem działań jest umacnianie wizerunku centrum Krokus, a także podkreślenie takich jego cech, jak dobra lokalizacja i wygoda zakupów. Wizerunek aktorki wykorzystywany jest na nośnikach zewnętrznych i materiałach POS. Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Directors. Uzupełnieniem promocji jest kampania PR realizowana przez agencję Effective Public Relations. Wcześniej twarzą kampanii Centrum Handlowego Krokus była aktorka i piosenkarka Patrycja Kazadi.

(DOK, 10.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.