Mecz Legia - Lech miał trochę więcej widzów w TVP Sport niż w TVN Turbo
Finał piłkarskiego Pucharu Polski Legia Warszawa - Lech Poznań transmitowały TVP Sport i TVN Turbo. W pierwszym kanale oglądało go średnio 2 tys. widzów więcej, choć zasięg techniczny TVP Sport jest dużo mniejszy niż TVN Turbo.
Wczorajsze spotkanie w TVP Sport oglądało 464 tys. widzów, dając 2,81 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym (w grupie komercyjnej 3,54 proc.). Natomiast w TVN Turbo mecz zgromadził 462 tys. widzów przy udziale kanału w rynku na poziomie 2,8 proc. (w grupie komercyjnej 3,98 proc.).Transmisje spotkań Pucharu Polski od jesieni ub.r. w TVP Sport oglądało średnio 241,3 tys. widzów, co dawało stacji 1,66 proc. udziału w rynku (1,87 proc. w grupie komercyjnej), a w TVN Turbo - 169,7 tys. widzów (odpowiednio 1,18 proc. i 1,64 proc.). TVN Turbo pokazał jednak o dwa spotkania więcej, niż TVP Sport.Zasięg techniczny TVP Sport wynosi 37,9 proc., a TVN Turbo - 58,3 proc. Dane: Nielsen Audience Measurement.(KOZ, 05.05.2011)
