Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krystyna Janda została twarzą marki Soraya, a Soraya mecenasem jej teatrów

Marka Soraya obejmie mecenatem teatr Polonia i Och-Teatr założone przez Krystynę Jandę. Jednocześnie aktorka została ambasadorką nowej linii luksusowych kosmetyków Art & Diamonds Soraya.

Nie będzie to pierwszy udział Krystyny Jandy w reklamie. Aktorka występowała już w przeszłości w kampanii Eurobanku, reklamach Telekomunikacji Polskiej SA i herbaty Lipton, wspierała też promocję kosmetyków Oriflame Poland. Szczegóły najnowszego kontraktu nie są znane. Wiadomo jednak, że w najbliższych tygodniach Janda ma się pojawić w reklamach telewizyjnych i prasowych wprowadzających na rynek linię Art & Diamonds Soraya. Za zakup mediów będzie prawdopodobnie odpowiadał dom mediowy Starlink - na początku tego roku wygrał przetarg na obsługę tej marki. To już druga gwiazda dużego formatu pozyskana w ostatnim czasie przez markę Soraya: kilka tygodni temu twarzą produktu do makijażu Anti-Ageing Make up sceniczny została Edyta Górniak. Właścicielem marki Soraya jest firma Cederroth Polska, do której od zeszłego roku należy również Dermika. Fundacja Krystyny Jandy na Rzecz Kultury, prowadząca teatr Polonia i Och-Teatr, potrzebuje pieniędzy na bieżącą działalność.

(KSZ, 04.05.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.