Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 28, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 18.04.2011 - 24.04.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,44%
2 TVN 15,91%
3 Polsat 15,25%
4 TVP2 13,87%
5 TVP INFO 3,54%
6 TVN24 2,64%
7 TV4 2,48%
8 TVN7 1,71%
9 PULS 1,62%
10 Polsat2 1,26%
11 Disney Channel 1,13%
12 Disney XD 0,86%
13 AXN 0,83%
14 Cartoon Network 0,81%
15 TVPolonia 0,79%
16 Nickelodeon 0,76%
17 Polsat News 0,75%
18 VIVA Polska 0,59%
19 Discovery 0,53%
20 Eurosport 0,50%
  Inne 16,73%


 








Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 19.04.2011 20:47:27 7 403 20,71%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 24.04.2011 20:22:25 5 750 16,09%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 19.04.2011 20:11:49 4 706 13,17%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 21.04.2011 20:28:51 4 509 12,61%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 24.04.2011 20:05:08 4 338 12,14%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 23.04.2011 19:54:13 4 067 11,38%
7 X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 24.04.2011 19:59:55 3 864 10,81%
8 FAKTY TVN 19.04.2011 19:00:03 3 840 10,74%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 18.04.2011 21:41:09 3 822 10,69%
10 WIADOMOŚCI TVP1 18.04.2011 19:30:06 3 754 10,50%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(28.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.