Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 21, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 11.04.2011 - 17.04.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,53%
2 TVN 16,06%
3 Polsat 15,04%
4 TVP2 13,57%
5 TVP INFO 4,11%
6 TVN24 3,02%
7 TV4 2,21%
8 TVN7 1,87%
9 PULS 1,86%
10 Polsat2 1,24%
11 Disney Channel 1,06%
12 Nickelodeon 0,95%
13 Disney XD 0,91%
14 AXN 0,78%
15 Cartoon Network 0,76%
16 Polsat News 0,75%
17 TVPolonia 0,65%
18 VIVA Polska 0,62%
19 Discovery 0,61%
20 MiniMini 0,54%
  Inne 15,86%


 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 12.04.2011 20:48:25 7 587 21,23%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 17.04.2011 20:26:27 6 858 19,19%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 12.04.2011 20:11:10 5 113 14,30%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 14.04.2011 20:30:09 4 876 13,64%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17.04.2011 19:56:02 4 840 13,54%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 17.04.2011 20:10:36 4 758 13,31%
7 FAKTY TVN 12.04.2011 19:00:01 4 619 12,92%
8 SKANDIA MARATON LANG TEAM 2011 /KRONIKA/ TVP1 17.04.2011 20:04:02 4 545 12,72%
9 WIADOMOŚCI TVP1 13.04.2011 19:30:06 4 489 12,56%
10 X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 17.04.2011 19:59:19 4 392 12,29%


Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(21.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.