Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZPN zmienia logo

Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową identyfikację wizualną. Nowe logo zaprojektowała agencja SaltPepper Brand Design.

Nowy znak ma kształt piłki, zarysowanej za pomocą biało-czerwonych szarf, które w górnej części układają się w głowę orła. "Dostaliśmy informacje dotyczące głównych wartości, z jakimi PZPN chciałby być utożsamiany: otwartość, nowoczesność, profesjonalizm, logo te wartości odzwierciedla” – opisuje w informacji prasowej Aleksander Koczy, dyrektor kreatywny agencji SaltPepper Brand Design. W materiałach reklamowych ma być wykorzystywane też nowe hasło "Łączy nas piłka". – Jestem mile zaskoczony nowym logo PZPN, jest udane. Bardzo dobry jest element taśmy układającej się w kształt piłki i orła. Znak jest świeży, dynamiczny i przyjazny – ocenia Aleksander Sikora, dyrektor zarządzający agencji Metamorphosis Brand Communications. Nowe logo ma być początkiem kolejnych działań marketingowych Związku. Planowane jest opracowanie programu merchandisingowego, opartego na sprzedaży gadżetów i pamiątek za pośrednictwem internetowego Klubu Kibica Reprezentacji Polski. Nowy znak będzie widoczny na wszystkich materiałach korporacyjnych. Odświeżony zostanie również layout strony internetowej i oficjalny newsletter organizacji. Ten sam logotyp umieszczono również w nowym oznaczeniu dla rozgrywek Pucharu Polski, reprezentacji narodowej i fundacji PZPN. Powstanie nowego logo poprzedziły badania wizerunkowe Związku, których wyników jednak przedstawiciele PZPN nie chcieli zaprezentować. – Mamy świadomość, że Związek nie jest ukochany przez wszystkich, ale zmiana logotypu jest właśnie zabiegiem, który ma na celu budowanie nowych wartości PZPN – zapewnił Piotr Gołas, dyrektor departamentu spraw zagranicznych, marketingu i public relations PZPN. Nie ujawniono, ile kosztowała zmiana identyfikacji wizualnej. Poprzednie logo PZPN powstało na początku lat 70., zaprojektowano je na bazie logo francuskiej federacji piłkarskiej.

(RYD, 15.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.