Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZPN zmienia logo

Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową identyfikację wizualną. Nowe logo zaprojektowała agencja SaltPepper Brand Design.

Nowy znak ma kształt piłki, zarysowanej za pomocą biało-czerwonych szarf, które w górnej części układają się w głowę orła. "Dostaliśmy informacje dotyczące głównych wartości, z jakimi PZPN chciałby być utożsamiany: otwartość, nowoczesność, profesjonalizm, logo te wartości odzwierciedla” – opisuje w informacji prasowej Aleksander Koczy, dyrektor kreatywny agencji SaltPepper Brand Design. W materiałach reklamowych ma być wykorzystywane też nowe hasło "Łączy nas piłka". – Jestem mile zaskoczony nowym logo PZPN, jest udane. Bardzo dobry jest element taśmy układającej się w kształt piłki i orła. Znak jest świeży, dynamiczny i przyjazny – ocenia Aleksander Sikora, dyrektor zarządzający agencji Metamorphosis Brand Communications. Nowe logo ma być początkiem kolejnych działań marketingowych Związku. Planowane jest opracowanie programu merchandisingowego, opartego na sprzedaży gadżetów i pamiątek za pośrednictwem internetowego Klubu Kibica Reprezentacji Polski. Nowy znak będzie widoczny na wszystkich materiałach korporacyjnych. Odświeżony zostanie również layout strony internetowej i oficjalny newsletter organizacji. Ten sam logotyp umieszczono również w nowym oznaczeniu dla rozgrywek Pucharu Polski, reprezentacji narodowej i fundacji PZPN. Powstanie nowego logo poprzedziły badania wizerunkowe Związku, których wyników jednak przedstawiciele PZPN nie chcieli zaprezentować. – Mamy świadomość, że Związek nie jest ukochany przez wszystkich, ale zmiana logotypu jest właśnie zabiegiem, który ma na celu budowanie nowych wartości PZPN – zapewnił Piotr Gołas, dyrektor departamentu spraw zagranicznych, marketingu i public relations PZPN. Nie ujawniono, ile kosztowała zmiana identyfikacji wizualnej. Poprzednie logo PZPN powstało na początku lat 70., zaprojektowano je na bazie logo francuskiej federacji piłkarskiej.

(RYD, 15.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.