Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Mońka od maja oficjalnie prezesem Canal+ Cyfrowego

Beata Mońka, dotychczas prezes i CEO Young & Rubicam Brands, od 4 maja br. będzie prezesem Canal+ Cyfrowego, operatora platformy Cyfra+ i nadawcy kanałów telewizyjnych.

Beata Mońka jako prezes Canal+ Cyfrowego będzie raportować do Guya Lafarge’a, CEO Canal+ Overseas, spółki prowadzącej działania płatnej telewizji na rynkach międzynarodowych. Do czerwca br. w nowe obowiązki Beatę Mońkę ma wprowadzać Jacques Aymar de Roquefeuil, który prezesem Canal+ Cyfrowego był od grudnia ub.r. Spekulowało się jednak, że pełni tę funkcję tymczasowo, do momentu wybrania następcy. Canal+ Cyfrowy ostatnio ogłosił wycofanie się z agresywnych promocji oraz zapowiedział, że będzie koncentrować się na przegrupowywaniu abonentów do wyższych pakietów. – Beata to doświadczony menedżer. Nowy kierunek spółka wyznaczyła raptem kilka tygodni temu, więc nie sądzę, by był zasadniczo zmieniony. Na pewno będzie potrzebowała trochę czasu, by wgryźć się w nową branżę – komentuje Bertrand Le Guern, były prezes Canal+ Cyfrowego. Julien Verley, przewodniczący rady nadzorczej Canal+ Cyfrowego: - Jest doświadczonym menedżerem, ma dogłębną wiedzę na temat rynku, konsumentów, budowania i rozwijania marek - wyjaśnia "Presserwisowi". - W dotychczasowej karierze udowodniła, że potrafi znacząco rozwijać przedsiębiorstwa, nie tylko wzmacniając dotychczasową działalność, ale też poszerzając ją o nowe obszary aktywności - dodaje. Mońka do Canal+ Cyfrowego przejdzie z Young & Rubicam Brands, w której pracuje od 2005 roku – od początku jako prezes i CEO. Zanim trafiła do grupy, była dyrektor zarządzającą ds. marketingu i sprzedaży, a także członkiem zarządu w wydawnictwie Axel Springer Polska. Wcześniej pracowała m.in. jako zastępca dyrektora generalnego i członek zarządu agencji DDB Warszawa. Związana była także z Grey Worldwide Warszawa i Y&R w Australii. Pracę w reklamie zaczęła w 1993 roku. Nominacji Beaty Mońki na prezesa Canal+ Cyfrowego nie chcieli komentować wczoraj szefowie konkurencyjnych platform: Cyfrowego Polsatu i platformy N. Przychody Canal+ Cyfrowego wzrosły w ub.r. do 1,4 mld zł i były wyższe o 7 proc. niż w 2009 roku. Cyfra+ na koniec ub.r. miała 1,55 mln abonentów - tyle samo, co na koniec 2009 roku.

(KOZ, 13.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.