Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Kowalewski promuje sklepy Lidl

Krzysztof Kowalewski został ambasadorem sieci handlowej Lidl Polska.

Aktor użycza głosu w kampanii radiowej - emisję spotów zamówiono w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Celem działań jest wzrost rozpoznawalności marki Lidl i promocja produktowa. Nazw agencji i domu mediowego, z którymi reklamodawca współpracuje, nie ujawniono "ze względów proceduralnych oraz na treść celebrity contract”. Za działania PR dla Lidl odpowiada Hill & Knowlton Poland. Lidl to kolejna firma, która zaprosiła Krzysztofa Kowalewskiego do współpracy reklamowej. Aktor promował np. wódkę Żołądkową Gorzką Polmosu Lublin - jego wizerunek pojawił się m.in. na materiałach POS.

(DOK, 13.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.