Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 06, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tytuły Ringier Axel Springer Polska sprzedają notebooki

Ringier Axel Springer Polska testuje sprzedaż produktów za pośrednictwem własnych tytułów. Na łamach “Faktu“ i tygodnika ”Newsweek Polska” ukazują się ogłoszenia zachęcające do zakupu rodzinnego notebooka firmy Dell.

– Testujemy obecnie ten model współpracy z klientami. Korzystamy przy tym z doświadczenia koncernu Axel Springer w innych krajach, szczególnie w Niemczech, gdzie wprowadzanie tak zwanych Volksprodukt powiązanych z marką tytułu okazało się dużym sukcesem – mówi Jerzy Karwelis, CMO w Ringier Axel Springer Polska. Z wczorajszego ogłoszenia opublikowanego w "Fakcie" wynika, że akcja sprzedażowa to wspólna inicjatywa tej redakcji, ”Newsweeka” i firmy Dell. Laptop, który kosztuje 1999 zł, jest reklamowany jako hit tygodnia. Produkty za pośrednictwem swoich łamów i stron internetowych sprzedają już m.in. "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Super Express". Dzięki temu wydawcy zarabiają na marży od sprzedawanych towarów, których ceny są w tym przypadku niższe niż w tradycyjnych sklepach.

(SK, 06.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.