Tytuły Ringier Axel Springer Polska sprzedają notebooki
Ringier Axel Springer Polska testuje sprzedaż produktów za pośrednictwem własnych tytułów. Na łamach “Faktu“ i tygodnika ”Newsweek Polska” ukazują się ogłoszenia zachęcające do zakupu rodzinnego notebooka firmy Dell.
– Testujemy obecnie ten model współpracy z klientami. Korzystamy przy tym z doświadczenia koncernu Axel Springer w innych krajach, szczególnie w Niemczech, gdzie wprowadzanie tak zwanych Volksprodukt powiązanych z marką tytułu okazało się dużym sukcesem – mówi Jerzy Karwelis, CMO w Ringier Axel Springer Polska. Z wczorajszego ogłoszenia opublikowanego w "Fakcie" wynika, że akcja sprzedażowa to wspólna inicjatywa tej redakcji, ”Newsweeka” i firmy Dell. Laptop, który kosztuje 1999 zł, jest reklamowany jako hit tygodnia. Produkty za pośrednictwem swoich łamów i stron internetowych sprzedają już m.in. "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" i "Super Express". Dzięki temu wydawcy zarabiają na marży od sprzedawanych towarów, których ceny są w tym przypadku niższe niż w tradycyjnych sklepach.(SK, 06.04.2011)
