Cennikowo główne telewizje zarobiły więcej na reklamach
06.04.2011, 09:00
Łączne cennikowe wpływy reklamowe głównych telewizji wzrosły w marcu br. o 8,1 proc. w porównaniu z tym miesiącem ub.r.
Z danych Nielsen Audience Measurement (nie uwzględniają rabatów) wynika, że cztery główne telewizje uzyskały ze sprzedaży czasu reklamowego w marcu br. 1,04 mld zł. Największe były przychody Polsatu - 338 mln zł (wzrost o 23,3 proc.). Drugi był TVN, którego wpływy wyniosły 317,9 mln zł (wzrost o 0,9 proc.). Dalej uplasowały się główne anteny telewizji publicznej: TVP 1 z przychodami 229 mln zł (wzrost o 3,2 proc.) i TVP 2 z 159,2 mln zł (wzrost o 2,6 proc.). W sumie główne stacje wyemitowały w marcu br. 71,6 tys. spotów reklamowych, czyli o 13,1 proc. więcej, niż rok temu. Najwięcej reklam pokazał Polsat – 21,1 tys. (wzrost o 8,9 proc.).(KOZ, 06.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










