Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Wituszyńska odpowiada za strategiczne alianse MTV Networks Polska

Ewa Wituszyńska została marketing partnerships directorem w MTV Networks Polska.

Wituszyńska dotąd pracowała jako key account manager w firmie Loyalty Partner (operator programu bonusowego Payback). Wcześniej związana była z wydawnictwami Bauer oraz Hachette Filipacchi Burda Media. Jako marketing partnerships director odpowiada w MTV Networks Polska za zintegrowane działania marketingowe 360 stopni, współpracę z domami mediowymi, organizację eventów i komunikację. Będzie nadzorować strategiczne alianse marketingowe MTV Networks Polska z największymi marketerami, oparte na wspólnym tworzeniu produktów i usług, a także ich promocji. Do Ewy Wituszyńskiej raportują działy marketingu oraz komunikacji.  Utworzenie stanowiska marketing partnership directora jest elementem wprowadzenia przez MTV Networks Polska nowej strategii komercyjnej. Wcześniej funkcję dyrektora marketingu zajmował Robert Cieśluk, który odszedł z koncernu.

(KOZ, 05.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.