Netia zmienia logo i reklamę
04.04.2011, 08:53

Operator telekomunikacyjny Netia zmienia logo i komunikację reklamową.
Nowy znak Netii składa się z kolorowych kropek, które będą występować w różnych konfiguracjach. - Nie nazywamy tej zmiany rebrandingiem, a rebrainingiem, ponieważ jest to dla nas całkowita zmiana myślenia na temat marki – mówi Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych i członek zarządu Netii. W reklamach firmy zamiast Tomasza Kota (wystąpił w spotach "Hipnoza" i "Orkiestra") pojawi się drużyna specjalistów z Instytutu Netii: pasjonaci Internetu, których zadaniem jest prezentowanie ofert i produktów operatora. Pierwsze spoty z ich udziałem będzie można zobaczyć 12 kwietnia br. Nową wizualizację opracowała agencja brandingowa White Cat Studio, realizacją spotów reklamowych zajęła się agencja Brasil. Za planowanie mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.(RYD, 04.04.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
