Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netia zmienia logo i reklamę

Operator telekomunikacyjny Netia zmienia logo i komunikację reklamową.

Nowy znak Netii składa się z kolorowych kropek, które będą występować w różnych konfiguracjach. - Nie nazywamy tej zmiany rebrandingiem, a rebrainingiem, ponieważ jest to dla nas całkowita zmiana myślenia na temat marki – mówi Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych i członek zarządu Netii. W reklamach firmy zamiast Tomasza Kota (wystąpił w spotach "Hipnoza" i "Orkiestra") pojawi się drużyna specjalistów z Instytutu Netii: pasjonaci Internetu, których zadaniem jest prezentowanie ofert i produktów operatora. Pierwsze spoty z ich udziałem będzie można zobaczyć 12 kwietnia br. Nową wizualizację opracowała agencja brandingowa White Cat Studio, realizacją spotów reklamowych zajęła się agencja Brasil. Za planowanie mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

(RYD, 04.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.