W marcu tylko Polsat powiększył udział w rynku

Spośród największych stacji tylko Polsat poprawił w marcu br. wyniki w stosunku do marca ub.r. TVP 1 miał największy udział wśród wszystkich widzów, a TVN – w grupie komercyjnej.
Udział TVP 1 w grupie ogólnej wyniósł 19,6 proc. (wobec 20 proc. w marcu ub.r.). TVN miał 15,4 proc. (przed rokiem 17,2 proc.), Polsat – 14,8 proc. (14,5 proc.), a TVP 2 – 13,8 proc. (14,5 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) na pierwszym miejscu znalazł się TVN z udziałem 17,1 proc. (18,7 proc. rok temu). Udział Polsatu wyniósł 16,9 proc. (16,6 proc. przed rokiem), TVP 1 – 15,4 proc. (15,7 proc.), a TVP 2 – 12,7 proc. (13,4 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement.(KOZ, 04.04.2011)
