Piotr Łysak został prezesem polskiego oddziału IAA

Piotr Łysak, dyrektor zarządzający agencji reklamowej McCann Erickson, został prezesem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA).
Nowy szef związku został wybrany podczas wczorajszego walnego zgromadzenia członków polskiego oddziału IAA. Zastąpił na stanowisku Pawła Kowalewskiego, prezesa agencji Communication Unlimited, który zrezygnował z kandydowania na kolejną kadencję. Piotr Łysak polskim oddziałem McCann Erickson kieruje od dwóch lat. Jako nowy szef IAA zapowiada, że planuje odbudowanie wizerunku branży komunikacji marketingowej. "Zamierzam przypominać na każdym kroku, jak wielką rolę opiniotwórczą, kulturotwórczą i społeczną ma reklama. My, jej twórcy, musimy mieć świadomość tej odpowiedzialności" – podkreśla w przesłanej do mediów informacji prasowej. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zostało założone w 1938 roku w Nowym Jorku. Obecnie ma blisko 100 oddziałów na całym świecie. Polski oddział działa od 18 lat. Celem stowarzyszenia jest działalność na rzecz rozwoju reklamy, podnoszenia standardów etycznych i zawodowych w branży. Flagowym programem prowadzonym przez IAA w Polsce jest społeczna kampania "Pij mleko! Będziesz wielki”.(RYD, 31.03.2011)
