Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 31, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Puls chce zwiększyć przychody, zyski i wydatki na program

TV Puls planuje na ten rok znaczny wzrost przychodów i zysku. Zwiększa też wydatki na program, planuje uruchomienie Pulsu 2 i telewizji internetowej.

– Tegoroczne przychody powinny być o około 70 procent wyższe od ubiegłorocznych, a zysk wzrośnie o około 50 procent – mówi Dariusz Dąbski, prezes i właściciel TV Puls. Podał, że w ub.r. obroty stacji wyniosły kilkadziesiąt mln zł, przy kilku mln zł zysku operacyjnego. TV Puls planuje większe wydatki programowe. – Największe będą w czwartym kwartale – zapowiada Dąbski. Wtedy na program stacja ma przeznaczyć co najmniej 10 mln zł – około połowy całorocznych wydatków na ten cel. W wiosennej ramówce stacja wprowadziła kilka nowości, w tym trzy produkowane na jej zamówienie polskie programy lifestylowe. Po dwóch odcinkach (nowości pojawiły się w połowie marca) najlepiej z tej trójki radzi sobie program kulinarny ”Menu na miarę”, przyciągający średnio 76 tys. widzów (1,63 proc. udziału w rynku, wszystkie dane Nielsen Audience Measurement). Prowadzona przez Ewelinę Kopic audycja ”W blasku fleszy” ma 49 tys. widzów (0,96 proc. udziału), a program ”No problem!”, którego gospodynią jest mieszkająca w Polsce Amerykanka, Erin Murphy – 30 tys. (0,52 proc.). Średni udział TV Puls w rynku wyniósł w marcu (1-29 marca) 1,80 proc. wobec 1,59 w tym okresie rok temu (w grupie komercyjnej odpowiednio 1,82 proc. w marcu br. i 1,57 proc. rok temu). Dotychczas te programy były nadawane o 14, od przyszłego tygodnia przeniosą się na 12.30. TV Puls planuje uruchomienie telewizji internetowej z krótkimi programami dostępnymi w urządzeniach mobilnych oraz kanał Puls 2, który ma koncesję na nadawanie na drugim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Dąbski chętnie uruchomiłby ten kanał do spółki z innym nadawcą. – Opłaciłaby się nam współpraca z kimś, kto już ma kanał tematyczny z dobrą dystrybucją w kablówkach – stwierdza prezes TV Puls. Naziemny zasięg nowego kanału na MUX 2 powiększyliby wtedy odbiorcy telewizji kablowej. TV Puls prowadzi rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami. TV Puls rozważa dwa scenariusze. Pierwszy przewiduje uruchomienie drugiego kanału przed końcem br., a telewizji internetowej – w 2012 roku. Drugi – start obu projektów w marcu 2012 roku. Stacja zatrudnia obecnie 65 osób. Nie szuka już inwestora, porzuciła też plany wejścia na giełdę. – Nie potrzebujemy dokapitalizowania, radzimy sobie sami – stwierdza Dariusz Dąbski. W latach 2006-2008 udziałowcem Pulsu był koncern News Corporation. Z tych czasów stacji zostało m.in. studio telewizyjne – jest teraz wynajmowane na produkcję seriali i filmów, powstają tam też programy innych telewizji, m.in. ”Mała czarna” TV 4. Z kolei siedem wozów satelitarnych ze sprzętem HD, kupionych wtedy na potrzeby programów informacyjnych, zostało sprzedanych.

(RUT, 31.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.