Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 31, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 21.03.2011 - 27.03.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 20,24%
2 TVN 15,36%
3 Polsat 14,65%
4 TVP2 13,90%
5 TVP INFO 3,84%
6 TVN24 3,43%
7 TV4 2,11%
8 PULS 1,75%
9 TVN7 1,68%
10 Polsat2 1,20%
11 Disney Channel 0,92%
12 Disney XD 0,79%
13 Polsat News 0,75%
14 Cartoon Network 0,73%
15 AXN 0,71%
16 Nickelodeon 0,67%
17 TVPolonia 0,66%
18 Discovery 0,61%
19 MiniMini 0,54%
20 VIVA Polska 0,52%
  Inne 14,94%















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 22.03.2011 20:47:20 8 108 22,68%
2 TELEEXPRESS TVP1 26.03.2011 17:00:05 7 666 21,45%
3 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 27.03.2011 20:24:47 7 449 20,84%
4 BENEFIS ADAMA MAŁYSZA /PROG.ROZ./ - CZ.2 TVP1 26.03.2011 17:11:57 7 254 20,29%
5 WIADOMOŚCI TVP1 26.03.2011 19:30:07 6 908 19,33%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 26.03.2011 19:54:55 6 537 18,29%
7 BENEFIS ADAMA MAŁYSZA /PROG.ROZ./ - CZ.1 TVP1 26.03.2011 16:01:09 6 417 17,95%
8 KAWA CZY HERBATA - MOJA SOBOTA TVP1 26.03.2011 19:22:50 6 359 17,79%
9 BENEFIS ADAMA MAŁYSZA /PROG.ROZ./ - CZ.3 TVP1 26.03.2011 19:05:39 5 726 16,02%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 27.03.2011 20:07:38 5 345 14,95%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(31.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.