Red8 Advertising zastąpiła Red8 Communications

Agencja reklamowa Red8 Communications (Red8 Group) zmienia nazwę na Red8 Advertising. To wynik rozbudowy całej grupy i ujednolicania nazw tworzących ją spółek.
”Poprzez objęcie udziałów w agencji interaktywnej (Genero, przemianowana na Red8 Digital – przyp. red.) stworzyliśmy grupę komunikacyjną, którą w dodatku zamierzamy w przewidywalnej przyszłości dalej rozbudowywać. Stąd pomysł, by nazwę agencji reklamowej zmodyfikować tak, by opisywała wprost zakres jej kompetencji jako części grupy” – wyjaśnia w komunikacie prasowym Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group. W skład Red8 Group obok Red8 Advertising i Red8 Digital wchodzi też Red8 Social Media - utworzony przed kilkoma tygodniami temu oddzielny dział Red8 Digital, który docelowo może się stać odrębną spółką. W ub.r. agencja Red8 Communications odnotowała 9,23 proc. wzrostu przychodów w stosunku do 2009 roku, Red8 Digital – wzrost 75 proc. Red8 Group zatrudnia obecnie ponad 60 osób.(DOK, 30.03.2011)
