Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 29, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Kawaliło nie jest już szefem reklamy Polskapresse

Wiktor Pilarczyk został prezesem Polskapresse Oddział Biuro Reklamy. Zastąpił Krzysztofa Kawaliło, który po dwóch latach rozstaje się z wydawnictwem. Na stanowisko dyrektora marketingu i PR awansowała Magdalena Chudzikiewicz, a Olaf Furmanek został dyrektorem marketingiem Pionu Internet.

Wiktor Pilarczyk pracuje w Grupie Wydawniczej Polskapresse od początku br., do tej pory był doradcą prezesa. Wcześniej był związany z branżą farmaceutyczną, pracował też w PKN Orlen SA. Na stanowisku prezesa Polskapresse Oddział Biuro Reklamy zastąpił Krzysztofa Kawaliło, który odchodzi z firmy za porozumieniem stron. Kawaliło pracował w Polskapresse od dwóch lat. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu Hubert Burda Media Polska odpowiedzialnym za sprzedaż powierzchni reklamowej. Na razie nie ma dalszych planów zawodowych, choć jak powiedział "Presserwisowi" nadal wiąże swoją przyszłość z branżą reklamową. Magdalena Chudzikiewicz od 2005 roku była rzecznikiem prasowym i menedżerem PR w wydawnictwie Polskapresse. Jej nowe stanowisko dyrektora marketingu i PR powstało w wyniku połączenia dwóch działów. Dotychczasowy dyrektor marketingu Polskapresse, Dariusz Kasprzak, otrzymał propozycję pozostania w firmie, ale nie udało nam się ustalić na jakim stanowisku. Olaf Furmanek jest związany z Polskapresse z przerwami od 1996 roku. Zaczynał jako kierownik kolportażu w Polskapresse Prasa Bałtycka. Ostatnio prowadził projekty internetowe, m.in. Gruper.pl. Na stanowisku dyrektora marketingu Pionu Internet zastąpił rozstającego się z wydawnictwem Dominika Lachowicza.

(BIT, 29.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.