Krzysztof Kawaliło nie jest już szefem reklamy Polskapresse
Wiktor Pilarczyk został prezesem Polskapresse Oddział Biuro Reklamy. Zastąpił Krzysztofa Kawaliło, który po dwóch latach rozstaje się z wydawnictwem. Na stanowisko dyrektora marketingu i PR awansowała Magdalena Chudzikiewicz, a Olaf Furmanek został dyrektorem marketingiem Pionu Internet.
Wiktor Pilarczyk pracuje w Grupie Wydawniczej Polskapresse od początku br., do tej pory był doradcą prezesa. Wcześniej był związany z branżą farmaceutyczną, pracował też w PKN Orlen SA. Na stanowisku prezesa Polskapresse Oddział Biuro Reklamy zastąpił Krzysztofa Kawaliło, który odchodzi z firmy za porozumieniem stron. Kawaliło pracował w Polskapresse od dwóch lat. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu Hubert Burda Media Polska odpowiedzialnym za sprzedaż powierzchni reklamowej. Na razie nie ma dalszych planów zawodowych, choć jak powiedział "Presserwisowi" nadal wiąże swoją przyszłość z branżą reklamową. Magdalena Chudzikiewicz od 2005 roku była rzecznikiem prasowym i menedżerem PR w wydawnictwie Polskapresse. Jej nowe stanowisko dyrektora marketingu i PR powstało w wyniku połączenia dwóch działów. Dotychczasowy dyrektor marketingu Polskapresse, Dariusz Kasprzak, otrzymał propozycję pozostania w firmie, ale nie udało nam się ustalić na jakim stanowisku. Olaf Furmanek jest związany z Polskapresse z przerwami od 1996 roku. Zaczynał jako kierownik kolportażu w Polskapresse Prasa Bałtycka. Ostatnio prowadził projekty internetowe, m.in. Gruper.pl. Na stanowisku dyrektora marketingu Pionu Internet zastąpił rozstającego się z wydawnictwem Dominika Lachowicza.(BIT, 29.03.2011)