Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 14.03.2011 - 20.03.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku
 

  STACJA SHR %
1 TVP1 19,76%
2 TVN 15,51%
3 Polsat 14,63%
4 TVP2 13,73%
5 TVP INFO 4,15%
6 TVN24 3,00%
7 TV4 2,15%
8 PULS 1,75%
9 TVN7 1,62%
10 Polsat2 1,20%
11 Disney Channel 0,89%
12 Disney XD 0,86%
13 Polsat News 0,82%
14 AXN 0,73%
15 Cartoon Network 0,72%
16 Discovery 0,66%
17 Nickelodeon 0,64%
18 TVPolonia 0,63%
19 Eurosport 0,62%
20 Polsat Sport 0,59%
  Inne 15,34%




 

Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 14.03.2011 20:47:14 7 855 21,98%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 20.03.2011 20:25:04 7 202 20,15%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20.03.2011 19:53:30 5 900 16,51%
4 CEREMONIA MEDALOWA TVP1 20.03.2011 11:51:18 5 871 16,43%
5 PUCHAR ŚWIATA W BIEGACH NARCIARSKICH /KRONIKA/ TVP1 20.03.2011 20:02:44 5 682 15,90%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 20.03.2011 20:08:31 5 594 15,65%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 14.03.2011 20:10:22 5 425 15,18%
8 WIADOMOŚCI TVP1 14.03.2011 19:30:08 5 352 14,97%
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 17.03.2011 20:29:03 5 228 14,63%
10 FAKTY TVN 14.03.2011 19:00:02 5 197 14,54%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.