Kolejna kampania rekla-mowa Trójki

9 listopada rozpocznie się kolejna w tym roku telewizyjna kampania wizerunkowa Programu III Polskiego Radia - pod hasłem "Radość słuchania".
Spot telewizyjny, w którym występują słuchacze Trójki, wyreżyserował Andrzej Jakimowski, a wyprodukowało Studio Filmowe Jakimowski. Reklamie towarzyszy piosenka ”Four to the Floor” zespołu Starsailor. Kampania jest kierowana do wykształconych i prowadzących aktywny styl życia odbiorców w wieku 20-40 lat. Potrwa do 16 listopada. Kreację opracowała firma Martis, media zaplanowało i zakupiło biuro promocji Polskiego Radia SA. Reklamy będą emitowane w telewizji (TVN, TVN 24 i TV 4), w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Super Express”) pojawią się ogłoszenia zapowiadające spoty. Kampanii towarzyszą nowe dżingle, których głównymi bohaterami są także słuchacze Trójki. Ich wypowiedzi zostały nagrane w czasie dni otwartych w radiu.(ML, 07.11.2005)
