Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 22, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Bałuk wybrany na prezesa SAR

Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland został prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Bałuk zastąpił na stanowisku Annę Lubowską, która awansowała w strukturach sieci domów mediowych MEC i w związku z tym zrezygnowała z kandydowania na prezesa organizacji. Bałuk jest w branży reklamowej od 1989 roku, kiedy stworzył agencję reklamową Gruppa66. W 2002 roku firma połączyła się z sieciową agencją Ogilvy&Mather i utworzyła Gruppę66/Ogilvy. Od tego czasu Bałuk stoi na jej czele. Jest absolwentem Wydziału Operatorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Na prezesa został wybrany podczas posiedzenia walnego zgromadzenia członków SAR. Stowarzyszenie w tym roku zmieniło zasady wyboru szefa związku. Wysłało do swoich członków list, w którym zachęcało do zgłaszania kandydatur. Zaproponowano 14 osób, jednak Tomasz Bałuk jako jedyny zdecydował się kandydować. – Obecnie mamy wśród członków przedstawicieli całych grup komunikacyjnych, ale nie mamy reprezentantów należących do nich firm, spółek dyscyplinarnych. Musimy zdecydować jak to zmienić – mówi Bałuk. Podczas walnego zgromadzenia zostały przeprowadzone wybory uzupełniające do zarządu stowarzyszenia. Przemysław Bogdanowicz, chief creative officer w BBDO Warszawa, zastąpił Kota Przyborę, dyr. kreatywnego PZL. Magdalena Czaja prezes zarządu San Markos, zastąpiła Sławomira Stępniewskiego, prezesa Hypermedia Isobar. Do stowarzyszenia przyjęto nowych członków wspierających, którymi zostały agencje: Malum, Ars Thanea, Szwejkowski, Hand Made oraz dom mediowy Arena Media Communications. Obecnie SAR zrzesza 78 podmiotów - agencje reklamowe, agencje brand designu, domy mediowe i agencje interaktywne.

(RYD, 22.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.