"Ojciec Mateusz" zaczął sezon lepiej niż przed rokiem
21.03.2011, 08:22

Po trzech odcinkach wiosennej edycji serial "Ojciec Mateusz" przyciąga do TVP 1 średnio 5,7 mln widzów – 900 tys. więcej niż w tym okresie ub.r.
Serial jest emitowany w czwartki o 20.30, od 3 marca. Daje TVP 1 średnio 34,3 proc. udziału w rynku i pozycję lidera pasma. Udział TVN wynosi w tym czasie 17,7 proc. (końcówka serialu ”Na Wspólnej”, ”W-11”), TVP 2 – 10,7 proc. (serial ”Barwy szczęścia” i powtórki ”Doktora House’a”) , a Polsatu – 10,3 proc. (serial z cyklu ”CSI”, początek ”Hotelu 52”). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) ”Ojciec Mateusz” też wygrywa z konkurencją, choć jego przewaga jest mniejsza. Serial wybiera w tej grupie 27,8 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję, podczas gdy udział TVN wynosi 17,5 proc., Polsatu – 13,3 proc., a Dwójki – 11,8 proc. Sporą widownię – średnio 4,5 mln osób – gromadzą od początku marca także nadawane w niedziele o 17.30 powtórki ”Ojca Mateusza” (dają Jedynce 32,7 proc. udziału w rynku). Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 21.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
