Dział: PRASA

Dodano: Marzec 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Auto Świat Poradnik" ze wzrostem sprzedaży, ale "Top Gear" wciąż liderem

Z miesięczników motoryzacyjnych tylko ”Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Spriger Polska) zanotował w 2010 roku wzrost sprzedaży.

Liderem segmentu miesięczników o motoryzacji jest ”Top Gear” (Burda Communications) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 65 249 egz. To spadek o 14,5 proc. wobec wyników z 2009 roku. Drugi jest ”Auto Świat Poradnik” z wynikiem 46 499 egz. (wzrost o 4,6 proc.). Michał Helman, dyrektor wydawniczy ”Top Gear” i rzecznik prasowy Grupy Burda, zaznacza, że to segment wciąż atrakcyjny dla wydawców. Świadczy o tym choćby pojawienie się we wrześniu zeszłego roku miesięcznika ”Cars Magazyn o Samochodach” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż od września do grudnia ub.r. wyniosła 35 560 egz. – Warto zauważyć, że wydawcy poszerzyli zawartość tematyczną magazynów, odświeżyli layouty, zadbali o zwiększenie atrakcyjności swoich produktów – mówi Helman. Kolejne miejsca w zestawieniu pism motoryzacyjnych zajęły: ”Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer) – 36 940 egz. (spadek o 0,4 proc.), ”Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska) – 33 792 egz. (spadek o 1,2 proc.), ”Świat Motocykli” (Agora SA) – 26 528 egz. (spadek o 15,2 proc.), ”Automobilista” (Automobilista) – 10 844 egz. (spadek o 0,8 proc.), ”V12” (Wydawnictwo Dante Cinque) – 10 097 egz. (spadek o 7,4 proc.) i ”Classic Auto” (Stratos Concept) – 7158 egz. (spadek o 2,5 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

(SK, 18.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.