Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chajzer został twarzą kanału telezakupowego

Zygmunt Chajzer został twarzą kanału telezakupowego Mango 24 (Grupa TVN). – To część współpracy z TVN – zapowiada Chajzer.

– Pan Zygmunt Chajzer budzi sympatię wśród osób w średnim wieku, co jest niewątpliwie dużym atutem ze względu na grupę docelową Mango – wyjaśnia Marek Chojnowski, starszy specjalista ds. PR w Grupie TVN. Chajzer występuje w kampanii reklamowej Mango, która obejmuje TVN, TVN Siedem, TVN 24 i Mango 24. – W kolejnych miesiącach jest planowane rozszerzenie kampanii na inne kanały, spoza Grupy TVN – zapowiada Chojnowski. Poza tym reklamy pojawiają się m.in. w Internecie. Kampanię, która potrwa do końca roku, nadawca przygotował we własnym zakresie. Chajzer będzie również prowadził programy, które pojawią się na antenie Mango 24. – To mają być bloki prezentujące produkty Mango, realizowane z publicznością w studiu. Nagrania zaczniemy na początku kwietnia, a emisja ruszy pod koniec kwietnia – tłumaczy Chajzer. Prezenter zapowiada, że prawdopodobnie od września br. będzie prowadzić program na głównej antenie TVN. – Finalizuję umowę w sprawie programu. Na razie nie chciałbym rozmawiać o szczegółach – ucina.

(KOZ, 18.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.