Chajzer został twarzą kanału telezakupowego
Zygmunt Chajzer został twarzą kanału telezakupowego Mango 24 (Grupa TVN). – To część współpracy z TVN – zapowiada Chajzer.
– Pan Zygmunt Chajzer budzi sympatię wśród osób w średnim wieku, co jest niewątpliwie dużym atutem ze względu na grupę docelową Mango – wyjaśnia Marek Chojnowski, starszy specjalista ds. PR w Grupie TVN. Chajzer występuje w kampanii reklamowej Mango, która obejmuje TVN, TVN Siedem, TVN 24 i Mango 24. – W kolejnych miesiącach jest planowane rozszerzenie kampanii na inne kanały, spoza Grupy TVN – zapowiada Chojnowski. Poza tym reklamy pojawiają się m.in. w Internecie. Kampanię, która potrwa do końca roku, nadawca przygotował we własnym zakresie. Chajzer będzie również prowadził programy, które pojawią się na antenie Mango 24. – To mają być bloki prezentujące produkty Mango, realizowane z publicznością w studiu. Nagrania zaczniemy na początku kwietnia, a emisja ruszy pod koniec kwietnia – tłumaczy Chajzer. Prezenter zapowiada, że prawdopodobnie od września br. będzie prowadzić program na głównej antenie TVN. – Finalizuję umowę w sprawie programu. Na razie nie chciałbym rozmawiać o szczegółach – ucina.(KOZ, 18.03.2011)