Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 16, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Szymon Majewski Show" zaczął sezon z mniejszą widownią niż rok temu

Po trzech odcinkach program rozrywkowy "Szymon Majewski Show" gromadzi w TVN średnio 2,3 mln widzów – o 200 tys. mniej niż w podobnym okresie ub.r.

Program jest nadawany od 28 lutego w poniedziałki o 21.30 i daje TVN średnio 17,2 proc. udziału w rynku (rok temu program zaczął wiosenny sezon z 18,3 proc. udziału). Liderem pasma jest Dwójka z udziałem 24,1 proc. (m.in. końcówka serialu ”M jak miłość”, ”Kulisy serialu »M jak miłość«”, ”Tomasz Lis na żywo”). Nieznacznie większy udział niż TVN ma też Polsat – 17,6 proc. (pasmo filmowe Megahit). TVN wyprzedza tylko Jedynkę, mającą 11,4 proc. (pasmo serialowe, Teatr TV). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) największy udział w paśmie ”Szymon Majewski Show” ma Polsat – 23,5 proc. TVN i Dwójkę wybiera po 18,5 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję, a Jedynkę – 9,9 proc. Rok temu TVN miał w tej grupie 20 proc. udziału. Widownia programu rośnie jednak z odcinka na odcinek. Pierwszy obejrzało 2,1 mln osób, drugi – 2,2 mln, a trzeci – 2,6 mln. Dane Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 16.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.