Paweł Wilczak w kampanii nowych chipsów Frito Lay Poland
15.03.2011, 08:44

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa chipsów Frito Lay Poland (PepsiCo), promująca smaki wymyślone przez konsumentów.
W 45-sek. spotach występuje aktor Paweł Wilczak, promując nowości (Htipiti, Kabanostrrre, Krewetki po tajsku i Niezłe Ziółko) i zapraszając do głosowania na jeden ze smaków - tylko ten, na który zagłosuje najwięcej konsumentów, pozostanie na rynku. Reklamy zamówiono m.in. w Polsacie, TVN, TVN 24, TV 4 i Discovery. Uzupełnieniem akcji będzie kampania internetowa i prasowa. Za kreację odpowiada agencja BBDO, za zakup mediów Media Direction OMD, a działaniami PR zajmuje się Multi Communications.(DOK, 15.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
