Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Wilczak w kampanii nowych chipsów Frito Lay Poland

Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa chipsów Frito Lay Poland (PepsiCo), promująca smaki wymyślone przez konsumentów.

W 45-sek. spotach występuje aktor Paweł Wilczak, promując nowości (Htipiti, Kabanostrrre, Krewetki po tajsku i Niezłe Ziółko) i zapraszając do głosowania na jeden ze smaków - tylko ten, na który zagłosuje najwięcej konsumentów, pozostanie na rynku. Reklamy zamówiono m.in. w Polsacie, TVN, TVN 24, TV 4 i Discovery. Uzupełnieniem akcji będzie kampania internetowa i prasowa. Za kreację odpowiada agencja BBDO, za zakup mediów Media Direction OMD, a działaniami PR zajmuje się Multi Communications.

(DOK, 15.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.