Ringier Axel Springer Polska wydaje dwumiesięcznik "Auto Test"

Dziś na rynku zadebiutował dwumiesięcznik motoryzacyjny "Auto Test". Jego wydawcą jest Ringier Axel Springer Polska.
Magazyn jest skierowany do osób planujących zakup samochodu. Zawiera testy i porównania aut różnych marek. ”Sądzimy, że brakuje na rynku czasopisma, które w wyczerpujący sposób pomagałoby w podjęciu decyzji o wyborze samochodu. Dlatego rozpoczynamy testowanie tytułu, który odpowiada na to zapotrzebowanie” – napisał w komunikacie Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu motoryzacyjnego w Ringier Axel Springer Polska. ”Auto Test” liczy 100 stron i kosztuje 9,90 zł. Wydawca nie podaje jego nakładu. Redaktorem naczelnym jest Stanisław Sewastianowicz, szef redakcji tygodnika ”Auto Świat” (również Ringier Axel Springer Polska); na okładce nowego pisma pojawia się logo tego tygodnika. Wejściu czasopisma na rynek towarzyszy kampania promocyjna w radiu i tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska. Wydawnictwo przygotowało ją we własnym zakresie.(SK, 09.03.2011)
