Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 03, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 21.02.2011 - 27.02.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 19,38%
2 Polsat 14,86%
3 TVN 14,03%
4 TVP2 13,64%
5 TVP INFO 3,58%
6 TVN24 2,78%
7 TV4 2,68%
8 PULS 1,90%
9 TVN7 1,68%
10 Polsat2 1,13%
11 Disney Channel 1,07%
12 Cartoon Network 0,98%
13 Eurosport 0,83%
14 Disney XD 0,82%
15 AXN 0,75%
16 Discovery 0,68%
17 Polsat News 0,68%
18 TVPolonia 0,63%
19 VIVA Polska 0,61%
20 MiniMini 0,57%
  Inne 16,72%















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 22.02.2011 20:48:21 8 097 22,65%
2 TELEEXPRESS TVP1 26.02.2011 17:00:09 5 952 16,65%
3 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 27.02.2011 18:26:09 5 643 15,79%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 27.02.2011 17:32:15 5 565 15,57%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 22.02.2011 20:11:09 5 449 15,24%
6 MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - OSLO 2011 - SKOKI NARCIARSKIE KONKURS DRUŻYNOWY TVP1 27.02.2011 14:44:41 5 344 14,95%
7 FAKTY TVN 21.02.2011 19:00:01 5 231 14,64%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 27.02.2011 19:55:16 5 128 14,35%
9 WIADOMOŚCI TVP1 23.02.2011 19:30:07 5 051 14,13%
10 MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - OSLO 2011 - SKOKI NARCIARSKIE TVP1 26.02.2011 14:43:47 5 045 14,11%



Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(03.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.