Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 02, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" znowu przegoniły "Wiadomości"

"Fakty" TVN miały w lutym więcej widzów niż "Wiadomości" TVP 1. Ponadto kanał TVN 24 miał większy udział w grupie komercyjnej niż TVP Info.

Wśród wszystkich widzów największy udział z kanałów informacyjnych – mimo spadku – zachował TVP Info – 3,89 proc. (wobec 4,42 proc. w lutym ub.r.). Udział TVN 24 wyniósł 2,89 proc. (wzrost z 2,68 proc. rok temu), a Polsat News – 0,69 proc. (wzrost z 0,45 proc.). TVP Info oglądało średnio 269 tys. osób (31 tys. mniej niż przed rokiem). Konkurencyjne stacje zwiększyły zaś widownię: TVN 24 do 200 tys. osób (o 18 tys.), a Polsat News – do 48 tys. (o 17 tys.). W grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat na pozycję lidera wyszedł TVN 24 z 2 proc. udziału w rynku (1,98 proc. rok temu). Udział TVP Info wyniósł w tej grupie 1,89 proc. (2,12 proc.), a Polsat News – 0,59 proc. (0,30 proc.). Z kolei wśród głównych telewizyjnych programów informacyjnych widownię w lutym zwiększyły ”Fakty” TVN i ”Panorama” TVP 2. Straciły za to ”Wiadomości” TVP 1 i ”Wydarzenia” Polsatu. Liderem były ”Fakty”, które w lutym co wieczór gromadziły przed telewizorami średnio 4,79 mln osób (o 400 tys. więcej, niż w lutym ub.r.). Ich przewaga nad ”Wiadomościami” wyniosła 130 tys. widzów – serwis Jedynki oglądało bowiem 4,66 mln osób (spadek o 255 tys.). ”Wydarzenia” Polsatu gromadziły 2,91 mln widzów (spadek o 270 tys.), a główne wydanie ”Panoramy” – 1,91 mln widzów. ”Panoramę” oglądało o 538 tys. osób więcej, niż w lutym ub.r., z tym że wtedy była ona nadawana o 22.45, a obecnie o 18. Pierwszym miesiącem, w którym średnia widownia ”Faktów” była większa, niż ”Wiadomości”, był październik 2009 roku. Potem program Jedynki odzyskał przewagę. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 02.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.