Ruszyła kampania teaserowa nowego dziennika
04.11.2005, 09:25

"Nadchodzi nowy dzień" – to hasło kampanii
"Nadchodzi nowy dzień" – to hasło kampanii teaserowej, która poprzedza właściwą kampanię wprowadzającą nowy dziennik Agory na rynek. Jego debiut zaplanowano na 14 listopada.
Layouty reklam z hasłem ”Nadchodzi nowy dzień” pojawiły się na warszawskich billboardach należących do AMS i citylightach Ruchu SA (na kioskach). Według naszych informacji, nośniki wykupione zostały przez Agorę. Prezentowane są dwie wersje reklam (z tym samym hasłem) – jedna przedstawia twarz młodego mężczyzny, druga twarz młodej kobiety. Właściwa kampania nowego dziennika (obejmie wszystkie rodzaje mediów) ma wystartować w przyszłym tygodniu. - Zapewniam, że o kampanii nowego dziennika poinformujemy w pierwszym możliwym terminie – mówi rzeczniczka prasowa Agory Beata Kruczek. Wydawca nie podaje również daty startu dziennika, ale z naszych informacji, potwierdzonych w sieciach sprzedaży, wynika, że na rynek trafi on w poniedziałek 14 listopada. Tytuł gazety nie jest jeszcze znany nawet jej dziennikarzom. Za kreację kampanii nowego dziennika odpowiada duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki. Domem mediowym, z którym współpracuje Agora, jest Starlink.(GK, 04.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
