Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 14.02.2011 - 20.02.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 19,30%
2 Polsat 14,07%
3 TVN 13,95%
4 TVP2 13,83%
5 TVP INFO 3,96%
6 TVN24 2,87%
7 TV4 2,55%
8 PULS 1,98%
9 TVN7 1,52%
10 Polsat2 1,15%
11 Disney Channel 1,15%
12 Cartoon Network 0,96%
13 TVPolonia 0,72%
14 Discovery 0,71%
15 AXN 0,66%
16 Polsat News 0,65%
17 VIVA Polska 0,60%
18 Nickelodeon 0,56%
19 MiniMini 0,55%
20 TVS 0,52%
  Inne 17,74%

 








Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15.02.2011 20:49:13 7 969 22,30%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20.02.2011 19:55:04 5 558 15,55%
3 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15.02.2011 20:11:12 5 510 15,42%
4 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 20.02.2011 18:25:43 5 345 14,96%
5 TELEEXPRESS TVP1 19.02.2011 17:00:17 5 258 14,71%
6 FAKTY TVN 15.02.2011 19:00:04 5 243 14,67%
7 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 18.02.2011 20:08:28 5 238 14,66%
8 WIADOMOŚCI TVP1 15.02.2011 19:30:08 5 147 14,40%
9 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 20.02.2011 17:33:23 4 936 13,81%
10 PROGNOZA POGODY TVP1 20.02.2011 20:11:28 4 843 13,55%

Wpływy reklamowe stacji




Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.