"Chcemy pomóc klientom w realizacji ich celów"
18.02.2011, 13:52
Nową strategię MTV Networks Polska, przedstawia wiceprezes ds. komercyjnych Maciej Kutak
"Chcemy głęboko wejść w interakcję z klientem, dowiedzieć się czego oczekuje, poznać jego cele i pomóc mu w ich realizacji za pośrednictwem naszych brandów" - mówi Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych.
Maciej Kutak przeszedł do MTV Networks Polska z Bauer Media, gdzie był członkiem zarządu. Pod jego kierownictwem koncern chce ”rozwijać model partnerstwa marketingowego z dużymi klientami”. MTV Networks Polska (nadawca m.in. MTV Polska i Viva Polska) planuje oferowanie klientom m.in. udziału w produkcjach lokalnych i licencji marek.
Dział reklamy i sponsoringu połączył się z digital media, w wyniku czego powstał zespół commercial partnership, który ma odpowiadać za codzienne relacje z klientami oraz współpracę handlową z At Media i domami mediowymi.
...
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter