Dział: WYWIADY

Dodano: Luty 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Chcemy pomóc klientom w realizacji ich celów"

Nową strategię MTV Networks Polska, przedstawia wiceprezes ds. komercyjnych Maciej Kutak





"Chcemy głęboko wejść w interakcję z klientem, dowiedzieć się czego oczekuje, poznać jego cele i pomóc mu w ich realizacji za pośrednictwem naszych brandów" - mówi Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych.

 

Maciej Kutak przeszedł do MTV Networks Polska z Bauer Media, gdzie był członkiem zarządu. Pod jego kierownictwem koncern chce ”rozwijać model partnerstwa marketingowego z dużymi klientami”. MTV Networks Polska (nadawca m.in. MTV Polska i Viva Polska) planuje oferowanie klientom m.in. udziału w produkcjach lokalnych i licencji marek.
Dział reklamy i sponsoringu połączył się z digital media, w wyniku czego powstał zespół commercial partnership, który ma odpowiadać za codzienne relacje z klientami oraz współpracę handlową z At Media i domami mediowymi.

 

 

...

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.