Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 17, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mosiejczuk dyrektorem strategicznym San Markos

Jan Mosiejczuk dołączył do działu strategii agencji reklamowej San Markos.

Jako strategy operations director odpowiada za rozwój i zarządzanie działem strategii, w tym wdrożenie zasad planowania i pozyskiwanie nowego biznesu. Dodatkowo ma się zajmować doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów. Mosiejczuk z branżą reklamową związany jest od 17 lat. Ostatnio pracował jako szef strategii i partner VA Strategic Communications. Wcześniej związany był z: Publicis, Leo Burnett, Young & Rubicam, Saatchi & Saatchi. Opracowywał strategie komunikacji reklamowej dla m.in. Idea/Orange, Ery GSM, Millennium Banku, Dominet Banku i DnB Nord. Jest zdobywcą wielu nagród i wyróżnień na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych.

(DOK, 17.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.