Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 17, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 07.02.2011 - 13.02.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 20,11%
2 TVN 14,06%
3 TVP2 13,87%
4 Polsat 13,64%
5 TVP INFO 3,93%
6 TVN24 2,84%
7 TV4 2,37%
8 PULS 1,81%
9 TVN7 1,69%
10 Polsat2 1,14%
11 Disney Channel 1,06%
12 Cartoon Network 0,85%
13 AXN 0,73%
14 Polsat News 0,72%
15 Discovery 0,69%
16 Eurosport 0,68%
17 TVPolonia 0,65%
18 MiniMini 0,57%
19 Polsat Sport 0,55%
20 VIVA Polska 0,55%
  Inne 17,49%


 








Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 8.02.2011 20:49:54 7 644 21,39%
2 TELEKAMERY TELETYGODNIA 2011 - WIECZÓR GALOWY /RELACJA/ - CZ.2 TVP2 7.02.2011 21:28:47 6 780 18,97%
3 TELEKAMERY TELETYGODNIA 2011 - WIECZÓR GALOWY /RELACJA/ - CZ.1. TVP2 7.02.2011 20:05:51 5 976 16,72%
4 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 13.02.2011 18:25:08 5 370 15,02%
5 TELEEXPRESS TVP1 12.02.2011 16:51:56 5 368 15,02%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 8.02.2011 20:12:29 5 332 14,92%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 13.02.2011 19:56:07 5 265 14,73%
8 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 11.02.2011 20:06:51 5 144 14,39%
9 STUDIO SPORT TVP1 12.02.2011 16:59:54 5 139 14,38%
10 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - VIKERSUND TVP1 13.02.2011 13:30:38 5 134 14,36%

Wpływy reklamowe stacji



Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(17.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.