Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 16, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP obniża ceny reklam na marzec

Telewizja Polska rozpoczęła wczoraj sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Średnia cena w cenniku TVP jest o 20 proc. niższa od ubiegłorocznej.

Z kolei szacowany przez biuro reklamy i handlu TVP średni koszt dotarcia z reklamą do widzów ma być o 1 proc. niższy niż w marcu ub.r. Najdroższą pozycją w cenniku telewizji publicznej jest piąta edycja serialu TVP 1 pt. ”Ranczo”. Za 30-sekundową reklamę przy odcinkach serialu trzeba zapłacić nawet 90 tys. zł (ceny bez VAT i bez uwzględnienia rabatów). Rok temu "Ranczo" nie było emitowane. Najdroższe reklamy w Dwójce to spoty przy ”M jak miłość”, których cena dochodzi do 84 tys. zł – to o 14 proc. taniej niż w marcu ub.r. TVP jako pierwsza z głównych stacji rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na nowy sezon.

(RUT, 16.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.