TVP obniża ceny reklam na marzec
Telewizja Polska rozpoczęła wczoraj sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Średnia cena w cenniku TVP jest o 20 proc. niższa od ubiegłorocznej.
Z kolei szacowany przez biuro reklamy i handlu TVP średni koszt dotarcia z reklamą do widzów ma być o 1 proc. niższy niż w marcu ub.r. Najdroższą pozycją w cenniku telewizji publicznej jest piąta edycja serialu TVP 1 pt. ”Ranczo”. Za 30-sekundową reklamę przy odcinkach serialu trzeba zapłacić nawet 90 tys. zł (ceny bez VAT i bez uwzględnienia rabatów). Rok temu "Ranczo" nie było emitowane. Najdroższe reklamy w Dwójce to spoty przy ”M jak miłość”, których cena dochodzi do 84 tys. zł – to o 14 proc. taniej niż w marcu ub.r. TVP jako pierwsza z głównych stacji rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego na nowy sezon.(RUT, 16.02.2011)










