Pawlikowska-Poleszak dyrektorem marketingu strategicznego Grupy Kolastyna
03.11.2005, 00:00
Katarzyna Pawlikowska-Poleszak została dyrektorem ds. marketingu strategicznego Grupy Kolastyna, w skład której wchodzą dwie spółki: łódzka Kolastyna i krakowskie Miraculum.
To nowo utworzone stanowisko, a Pawlikowska-Poleszak jest odpowiedzialna za koordynację całości działań marketingowych oraz za budowę strategii dla marek znajdujących się w portfolio grupy: m.in. Mimic Lift, Piękno Natury Plus, Beauty Secret, Pani Walewska, Brutal, Perła & Jedwab, Lift Line i Hydro Therapy. Pawlikowska-Poleszak z branżą kosmetyczną związana jest od 1998 roku. Ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w polskim oddziale międzynarodowego koncernu Nu Skin Enterprises, produkującego kosmetyki i suplementy diety. Wcześniej współpracowała z dyrekcją handlową Fiat Auto Poland, a także agencjami reklamowymi, gdzie brała udział m.in. w realizacji kampanii dla koncernu Heineken.(MŁ, 03.11.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
