Dział: PRASA

Dodano: Luty 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik Presspubliki ukaże się pod tytułem: "Uważam Rze. Inaczej Pisane"

W poniedziałek ma się pojawić nowy tygodnik przygotowywany przez redakcję "Rzeczpospolitej" (Presspublica). Jego tytuł to: "Uważam Rze. Inaczej Pisane".

Pismo będzie liczyć ok. 70 stron w formacie 25,5 x 33 cm (mniejszym niż "Rzeczpospolita"). Będzie kosztowało 4,50 zł, ale pierwszy numer tylko 1,90 zł. Nakładu Presspublica nie podaje. Za szatę graficzną tygodnika odpowiada dyrektor artystyczny "Rzeczpospolitej" Bartosz Krzyżaniak-Gumowski. Tygodnik został podzielony na działy dotyczące polityki, wiadomości ze świata, kultury, nauki i techniki, stylu życia oraz biznesu. Jak deklaruje wydawca, tygodnik ma być konserwatywno-liberalnym głosem w debacie publicznej. Znajdą się w nim teksty m.in.: Bronisława Wildsteina, Roberta Mazurka i Igora Zalewskiego, Piotra Semki, Rafała Ziemkiewicza, braci Michała i Jacka Karnowskich, Piotra Zaremby, Janusza Rolickiego i Igora Jankego. Layout został opracowany specjalnie dla pisma i nie nawiązuje do "Rzeczpospolitej". – Tygodnik ma oryginalny tytuł, ale wątpię, żeby pomógł zdobyć mu czytelników – ocenia prof.Zbigniew Bajka, medioznawca z Uniwersytetu Jagiellońskiego. – Taki tytuł może nawet osłabić wejście na rynek – dodaje. Kampania reklamowa tygodnika zaplanowana przez dom mediowy Mindshare rusza 6 lutego (telewizja, prasa i Internet) i 7 lutego (radio i outdoor w ośmiu największych miastach). Kreację do kampanii przygotowała agencja Publicis.

(TAM, 04.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.