Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 03, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 24.01.2011 - 30.01.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 19,83%
2 TVN 13,86%
3 Polsat 13,79%
4 TVP2 13,39%
5 TVP INFO 4,07%
6 TVN24 3,09%
7 TV4 2,28%
8 PULS 1,98%
9 TVN7 1,56%
10 Disney Channel 1,21%
11 Polsat2 1,07%
12 Cartoon Network 1,00%
13 AXN 0,82%
14 Eurosport 0,74%
15 Polsat News 0,68%
16 Discovery 0,65%
17 TVPolonia 0,64%
18 VIVA Polska 0,60%
19 MiniMini 0,60%
20 Nickelodeon 0,50%
  Inne 17,64%
















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 25.01.2011 20:48:20 7 981 22,33%
2 TELEEXPRESS TVP1 29.01.2011 17:04:07 5 898 16,50%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 30.01.2011 17:30:07 5 873 16,43%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 25.01.2011 20:11:18 5 414 15,15%
5 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - WILLINGEN TVP1 30.01.2011 13:54:11 5 246 14,68%
6 WIADOMOŚCI TVP1 30.01.2011 19:29:52 5 215 14,59%
7 FAKTY TVN 25.01.2011 18:59:51 5 154 14,42%
8 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 30.01.2011 18:25:27 5 121 14,33%
9 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 28.01.2011 20:07:41 5 021 14,05%
10 STUDIO SPORT TVP1 29.01.2011 17:59:15 4 963 13,88%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(03.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.