Napoje Blow już na rynku, ale kampaniu ruszy w marcu
Premium Beverages planuje na marzec rozpoczęcie kampanii promującej markę gazowanych napojów energetycznych Blow. Firma finalizuje przetargi reklamowy i mediowy.
Napoje Blow można już kupić w polskich sklepach, ale kampania ruszy dopiero w marcu. Jej celem jest launch produktu i poinformowanie, że Blow to napój z segmentu premium. Grupą docelową działań będą osoby w wieku 15-35 lat, mieszkańcy dużych miast, z wykształceniem co najmniej średnim. Kampania "Blow Your Mind" planowana jest w pierwszej kolejności w ogólnopolskiej telewizji, Internecie i sieciach kin. Przewidziano też działania niestandardowe, w tym akcje event marketingu. Premium Beverages finalizuje już przetargi: na agencję kreatywną, której zleci realizację akcji, i dom mediowy, który ma odpowiadać za planowanie i zakup czasu w telewizji (pozostałe media reklamodawca zaplanuje we własnym zakresie). Nazw podmiotów zaproszonych do przetargów nie ujawniono. Wprowadzenie marki Blow na polski rynek wspierać będą: Anna Grzesiak - dyrektor marketingu Premium Beverages, wcześniej jako szef pionu eventów odpowiedzialna na promocję marki Tiger i Alek Cierpiałkowski - szef działu dystrybucji, wcześniej szef sprzedaży marki Red Bull.(DOK, 27.01.2011)
